Fiskultura-fitness klub Rijeka

Pilates

Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela. Nastao je početkom prošlog stoljeća od pokretača, nijemca Josepha Pilatesa koji je razvio jedinstvenu metodu vježbanja temeljenu na njegovom životnom iskustvu i istraživanju ljudskog pokreta. Trening sadrži kontrolirane i svjesne pokrete u kombinaciji sa određenim načinom disanja. Sat pilatesa traje 60 minuta, a sadrži više vježbii smisleno povezanih, te vježbe istezanja. Izvodi se pod stručnim vodstvom trenera.

Pozitivni učinci koje pruža vježbanje Pilatesa

  • spriječava bolove u kralježnici
  • jača trup (središte tijela) od vanjske strane prema unutrašnjoj
  • razvija mišićnu ravnotežu
  • povećava kontrolu i koncentraciju
  • disanje postaje efikasnije
  • povećava povezanost uma i tijela

Poboljšava:

  • fleksibilnost i polagano i skladno kretanje
  • koordinaciju
  • mišićnu snagu i izdržljivost
  • posturu tijela statičku i dinamičku
  • kontrolu središta tijela
  • kvalitetu življenja
  • samopoštovanje i odgovornost prema vlastitom tijelu

Kako bi postigli sve gore navedeno, potrebno je pridržavati se određenih pravila.

8 osnovnih načela Pilatesa

  • koncentracija – usmjeravanje uma na ono što radi tijelo, na pravilno izvođenje svake vježbe
  • pravilno disanje – disati treba iz dijafragme, torakalno i punim plućima
  • powerhouse (središte moći) – dobar i pravilan položaj tijela može se postići jedino kada sva snaga i energija dolazi iz powerhouse-a prema ekstremitetima. Podrazumijeva rad na unutarnjoj stabilnosti – centriranje.
  • kontrola – kompletna mentalna kontrola rada mišića, koordinacija uma i tijela. Sporije izvođenje pojedine sekvence utjecati će na dinamičku pravilnost izvođenja.
  • preciznost – promišljeni, jednostavni i dobro odmjereni pokreti kod izvođenja svakog djelića vježbe, svakog prijelaza i elemenata koji čine vježbu.
  • tečnost pokreta – polagano i skladno kretanje
  • izdržljivost – progresivno povećavanje intenziteta vježbanja kako bi se razvila izdržljivost
  • pravilno držanje (postura tijela) – budite svjesni položaja dijelova tijela u prostoru

Ponedjeljak 18:30 – 19:30
Srijeda 18:30 – 19:30

Podijeli s prijateljima